Možná jednou // ♥

13:48

Ahoooj!

Konečně mám čas napsat článek. Poslední měsíc byl strašně hektický. Musela jsem si dodělávat známky, byla jsem neustále v práci a dokonce jsem nebyla i nějakou dobu v ČR.
Pokud sledujete mé streamy + instastories tak určitě víte, že jsem četla novou knihu od mé oblíbené autorky. Už v minulosti jsem zjistila, že Colleen Hoover je prostě královna. Má oblíbená kniha od ni byla Odvrácená tvář lásky ( v orig. Ugly love ). U OTL jsem brečela jako želva, dokonce i dvě hodiny po přečtení. Ale když nad tím tak přemýšlím, tak jsem brečela i u Bez naděje a i u této nové knihy. Nemyslela jsem si, že to bude lepší než její ostatní knihy, ale tohle? Neuvěřitelné, milé, smutné, romantické a zároveň tak opravdové. Opravdu jsem si myslela, že hlavní hrdinové žijí v našem světě. Colleen, děkuji ti za další krásnou knihu a za postavy, které jsi vytvořila.


Možná jednou

autorka: Colleen Hoover
rok vydání v ČR: 2017
počet stran: 392
- kniha má i vlastní soundtrack, info o hudbě zjistíte na začátku knihy

Naše hlavní hrdinka Sydney žila poklidný život se svojí nejlepší kamarádkou Tori. Dokonce měla i několik let přítele Huntera a studovala výbornou vysokou školu. Všechno se ale změní na její narozeniny, když zjistí, že její přítel už nějakou dobu spí s její nejlepší kamarádkou. Život se ji hned změní, nemá kde bydlet, jelikož s rodiči nevychází kvůli výběru VŠ. Vybrala si totiž studium Hudby místo práv. S rodiči má dohodu. Pokud by studovala práva, tak ji otec bude školu platit, když ale studuje hudbu, musí si platit školu sama, což znamená i bydlení. Několik dní před narozeninami se ale seznámí se sousedem. Její soused miluje hudbu stejně jako ona.
Kdyby se s ním neseznámila, tak by už bydlela u rodičů, poslouchala jejich námitky vůči hudbě a nutili ji práva. Její soused ale není jen tak normální kluk. Nemluví a je hluchoněmí. Mezi nimi je určitá fyzická přitažlivost. Ridge ji na narozeniny zachrání a nechá ji nějakou dobu bydlet v bytě, kde Ridge bydlí i se svým kamarádem Warrenem a až moc drsnou číšníci Bridgette z Hooters.
Fyzická přitažlivost funguje hlavně tehdy, když Sydney skládá písně s Ridgem. Oba dva se ale snaží, aby z přátelství nevznikla láska, jelikož Sydney chce být nějakou dobu a sama a Ridge s ní nemůže být.
Co by ale na přitažlivost řekla jedna osoba, která hraje velkou roli v životě Ridge?

Mé hodnocení?

Kniha byla čtivá, škoda, že nebyla ještě delší, protože jsem nechtěla opustit svět s Ridgem a Sydney. Sydney je úžasná hrdinka, sice malinko naivní, ale i tak jsem si ji hned oblíbila. a Ridge? DOKONALOST! ♥ Ke knize je navíc i soundtrack, který je naprosto úchvatný a celý den jsem ho poslouchala.
 Doufám, že Yoli u nás vydá Maybe not, což by měl být příběh o Warrenovi a o Bridgette.
Tato kniha potvrdila to, že Collen je úžasná autorka a už teď se těším na další její díla!












You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts