Papírová princezna // Tihle Royalové vás zničí

11:32

Na Papírovou princeznu jsem se moc těšila. Myslela jsem si, že to bude podobné Selekci. No, trochu jsem se spletla. Upřímně, jsem ráda, že to nebylo podobné a strašně se těším na další díl!
Když si prohlídnete obálku, tak nahoře je napsáno: Tihle Royalové vás zničí. Je to pravda, jsem zničená a netrpělivě budu čekat na další díl.
Nečekala jsem tak krásný a zároveň krutý příběh. Musím říci, že jsem se velice rychle zamilovala.
Pokud chcete číst o intrikách, lásce, rodině a o tom, jak se chudá slečna dostane do bohaté rodiny, tak tohle je přesně pro vás.

Když jsem byla na Světě knihy, tak mi bylo jasné, že si tam musím koupit zrovna princeznu. Musím vás ale zklamat, o princezně to opravdu není. Takže nečekejte, že tu bude nová America Singerová a vdá se za prince.

Papírová princezna
autorka: Erin Watt - pod jménem se skrývají dvě zkušené spisovatelky a autorky! Jen a Elle
nakladatelství: Baronet
Papírová princeznarok vydáni v ČR: 2017
doporučená cena: 299,-
věk: neomezené, ale doporučuji to spíše slečnám +15 :)

Bohatství a luxus. Intriky a lži. Nic podobného Ella ještě nepoznala, a jestli má v paláci Royalových přežít, bude se muset naučit, jak být jednou z nich – a zůstat přitom sama sebou.

Hlavní hrdinka se jmenuje Ella Harperová. Snaží se přežít. Vyrůstala s matkou, která si vydělávala jako striptérka a spolu se stěhovaly od města k městu. Když ji umřela matka, tak zůstala sama. Otce neznala, jelikož ji máma o něm nic neřekla. Měla pouze otcovi hodinky, které Ella nosila a nedala na ně dopustit.
Na živobytí a školu si vydělávala podobnou prací jako její zesnulá matka. A hlavně musí vymýšlet fígle, aby ji nechytla sociálka.
Hlavní hrdinka se chce dostat na vysokou školu a nechce dopadnout jako její máma.

Ella si v knize prochází peklem, je raněná, ale navenek bojuje se vztyčenou hlavou. Proto jsem si Ellu oblíbila a teď patří mezi mé oblíbené hrdinky.

Rodina Royalů = Bohatí, nádherní a zlí. Až na jednoho člověka. Calluma Royala. Otec pěti synů. Vdovec. Tento muž bral Ellu jako svou vlastní dceru. Proč? Protože jeho nejlepší kamarád byl otcem naší hlavní hrdinky.

Jednoho dne do její školy nakráčí Callum Royal a změní naší hrdince celý život. Nabídne ji přepych a luxus. Slíbí ji budoucnost, o které se Elle vždy snilo. Všechno má ale i stinné stránky.
Všichni ji v novém městě považují za šlapku a nicku, která v mozku nic nemá. Ella, pokud chce tenhle nátlak zvládnout, se musí všem postavit a ukázat, že má srdce na pravém místě.
Problémy se ale kupí a Ella už ztrácí sílu.
Ke všem problémům se přidají i city k Reedovi Royalovi. Co když Reed bude poslední důvod, který jí zničí?

TEN KONEC?! Nesnáším otevřené konce! :D
Lituji, že budeme dlouho čekat na překlad druhého dílu :(.


Mé hodnocení? Dala jsem knize pět hvězdiček z pěti. Dala bych ji klidně i více, kdybych mohla.
Těším se, až se sektám s hlavní hrdinkou v druhém díle. Myslím si, že bude ještě lepší než v tom prvním :). A Reed? Tomu bych dala pánvičkou po hlavě, jsem zvědavá, jak dopadne jejich vztah.

Mějte se krásně! Příští týden čekejte tři články. -Unboxing, recenzi a nejspíše TAG :)


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Musím jenom souhlasit, že ten konec byl hodně otevřený, a proto potřebuji co nejdříve další díl. Chci vědět co bude dál. :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Danielko, četla jsem recenzi na Papírovou princeznu a ty jsi mě na ní ještě víc nalákala. Asi si jí vážně pořídím. Ale čekat na druhý díl delší dobu to nevydržím. Takže si jí koupím, ale až vyjde druhý díl tak přečtu :d Recenze se mi moc líbila. Máš úžasnou slovní zásobu a to jak se nad knížkou rozplýváš je klenotem teď mé nálady :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts