Knihy, které chci přečíst.

13:17

Ahooj!
Rozhodla jsem se, že dnešní článek bude o knihách, které mám v knihovně a chci se do nich pustit.
Každý měsíc si dělám seznam, takzvaný TBR (to be read). Většinou si píšu pět knížek. Pokud mě ale sledujete na instagramu, tak víte, že rychle čtu. Většinou přečtu až 9 knížek za měsíc. Hodně lidí se mě ptá, jak to zvládnu, takže pokud budete chtít, tak další článek bude na toto téma :D.
Článek rozdělím na několik částí, jelikož na mám na mém seznamu hodně knih.
A nebojte se! Na unboxing jsem nezapomněla, čekám už na poslední dva balíky :).

Za měsíc květen jsem si koupila hromadu knížek. Na Světě knihy jsem to celkem rozjela, takže mám hodně knih do zásoby :D. Začnu s nejnovějším kouskem, který jsem si včera odnesla z knihkupectví.

Jsem roztříštěná - Shatter Me

Autorka: Tahereh Mafi
Nakladatelství: CooBoo

Kniha, jež je autorčiným debutem, oslovila čtenáře po celém světě, díky skvělé propagaci a velmi pozitivním hodnocením.
Pokud sledujete zahraniční booktubery, tak určitě znáte celou sérii.
 Původně to měla být pouze trilogie, ale autorka se nedávno rozhodla, že chce napsat další pokračování.
Mrzí mě, že nemáme zahraniční obálky, které jsou nádherné. Pokud jste knihu nezahlídli v knihkupectví, tak ji najdete v Knihcentru - Černý Most , a nebo v Luxoru - Chodov.
Autorka je známá tím, že má originální styl psaní. V knize najdete i přeškrtnuté věty.

Jsem prokletá.
Mám dar.
Jsem zrůda.
Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící.
Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň.
Budu se bránit!

Hlavní hrdinka Juliette, má zvláštní schopnost. Rodiče se ji báli a začali ji považovat za zrůdu.
Její dar je spíše prokletím. Její schopnost je pro okolí bolestivá. Koho se dívka dotkne, ten ucítí obrovskou vlnu bolesti, jež může vyústit i v smrt. Což se právě stalo a hrdinka je nucena jít do psychiatrické léčebny.


Bez srdce

Autorka: Marissa Meyerová
Nakladatelství: Egmont

Pokud milujete Měsíční kroniky, tak je tu nová kniha od této autorky! Já ji mám v knihovně od toho dne, co vyšla a furt jsem se k ní nedostala... To chci ale brzo napravit!
Bez srdce je převyprávěním Srdcové královny a také trochu Alenkou v říši divů. Upřímně, Alenku moc nemusím, takže nevím, co mám od knihy očekávat.
Výsledek obrázku pro bez srdce marissa meyer
Catherine je jednou z nejžádanějších dívek v říši divů a o ruku ji chce požádat sám Král. Ona má ale jiné sny, netouží stát se královnou. Když potká na královském plese pohledného a záhadného Šprýma, rozhodne se, že nebude jen figurkou ve hře někoho jiného. Se Šprýmem se začne potají scházet i přesto, že oba riskují královu nelibost a hněv jejích rodičů. Cath je však pevně odhodlaná zvolit si vlastní cestu, jenže v zemi plné kouzel, šílenství a nestvůr má osud jiné plány. Databáze knih

Marissa Meyer je má oblíbená autorka a jsem strašně zvědavá na tento příběh. Nejspíše na ni čekejte recenzi (červen-červenec),

Poušť v plamenech

Autorka: Alwyn Hamiltonová
Nakladatelství: CooBoo

Panebože, ty obálky?! Ty jsou nádherné! Pořiďte si knihu už jen kvůli té obálce :D!
Poušť v plamenech je první díl trilogie o pouštních píscích, lásce, magii a revoluci.

Nový úsvit, nová poušť.

Pouštnímu národu země Mirádži vládnou smrtelníci, ale v divokých pustinách se pořád potulují stvoření z dávných pověstí a někde prý stále čarují i samotní džinové.
Na městečku Prachov ale nic mystického ani magického není a osiřelá pistolnice Amání se už nemůže dočkat, až z něj zmizí.

Chcete slyšet první kapitolu? Tak klikněte sem .







Paní půlnoci

Autorka: Cassandra Clare - Judith Rumeltová
Nakladatelství: Slovart - Booklab

Nechala jsem si to nejlepší na konec. Většina z Vás asi četla sérii 'Nástroje smrti' od této autorky.
Já Nástroje ještě nečetla, takže Paní půlnoci bude má první kniha. Na autorku a její styl psaní jsem zvědavá. Opět musím pochválit obálku, která je hodně povedená.
Na knihu jsem narazila u jedné booktuberky z USA. Už na první pohled jsem se do knihy zamilovala :D. Až dočtu jednu knihu, tak se do Paní chci pustit. A o čem tedy je?

Před pěti lety přišla Emma během temné války o oba rodiče. Tehdy byla ještě dítě, ale dnes už je to zkušená lovkyně stínů, patřící k nejlepším bojovníkům své generace, a je pevně odhodlaná dopátrat se pravdy. Když se v losangeleských ulicích začnou objevovat těla zavražděných lidí a víl, která mají očividně něco společného se smrtí jejích rodičů, dostane Emma příležitost k pomstě.


Děkuji vám za dočtení článku! Jakou knihu máte na seznamu vy? :)
Mějte se krásně a brzo čekejte další článek <3.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts